Furion 2.0 jest uwazany za bezkompromisowe arcydzielo projektowe, poniewaz laczy w sobie niezwykla aerodynamike i wydajna wentylacje.
Dzieki doswiadczeniu HJC w projektowaniu kasków wyscigowych MotoGP, aerodynamiczny, innowacyjny i prosty design FURION zwieksza jego wydajnosc i przeplyw powietrza dla optymalnego przenikania powietrza i poprawionych mozliwosci chlodzenia powietrzem.
Kluczowe cechy
- SELFIT - SELFIT to automatyczny system dopasowania, który jest rewolucyjna technologia w dopasowywaniu kasków rowerowych. Po ustawieniu dopasowania kasku do glowy nie wymaga on dalszej regulacji, nawet gdy glowa porusza sie podczas jazdy. System SELFIT automatycznie dostosowuje odstep i zapewnia stale dopasowanie i wygode dla glowy.
- COOLPATH - COOLPATH to nowa technologia zastepujaca wewnetrzna wysciólke, pozwalajaca na przeplyw chlodnego powietrza wokól glowy i poprawiajaca wygode podczas jazdy. Przeplyw chlodnego powietrza i lekkosc kasku poprawiaja dopasowanie i zapewniaja doskonale doswiadczenie podczas jazdy.
- Ventury Dynamics - Aby osiagnac maksymalna wentylacje, zastosowano techniczna adaptacje zasady Bernoulliego do aerodynamicznie ulepszonych modeli HJC. W ruchu, szybkosc przeplywu powierzchniowego zazwyczaj wzrasta w miare postepu w kierunku tylu kasku. Poprzez róznice cisnien, chlodne powietrze z przedniego wlotu jest wyciagane przez tylny wlot dla wewnetrznego odprowadzania ciepla, zapewniajac kolarzowi optymalna wentylacje i doskonaly przeplyw powietrza podczas jazdy.
- Testowany w tunelu aerodynamicznym - Kaski HJC sa testowane w laboratorium oraz w "rzeczywistych warunkach" w celu spelnienia najwyzszych standardów jakosci. HJC jest jedna z niewielu firm produkujacych kaski wyposazona we wlasne, nowoczesne laboratorium do testowania tunelu aerodynamicznego, aby sprawdzic aerodynamike, wentylacje, halas i wiele innych. Laboratorium testowe tunelu aerodynamicznego HJC mierzy sily powietrza w róznych warunkach jazdy, aby poprawic wydajnosc kasku.
- Zaawansowany system kanalów powietrznych - Okreslona ilosc powietrza przechodzi przez przedni wlot powietrza, nastepnie krazy wewnatrz kasku i w koncu wychodzi przez wylot powietrza. Wewnetrzny przeplyw powietrza jest wówczas zwiekszany, aby schlodzic glowe i odprowadzic cieplo.
- Projekt aerodynamiczny - Dzieki doswiadczeniu w projektowaniu kasków wyscigowych MotoGP, projektanci i inzynierowie HJC stali sie ekspertami w dziedzinie aerodynamiki i kasków z wentylacja. Kaski aero, jak sama nazwa wskazuje, sa bardziej aerodynamiczne niz konwencjonalne kaski rowerowe, ale z kompromisem w wydajnosci wentylacji. W przypadku kasków HJC ten kompromis jest znacznie zmniejszony. HJC oferuje prawdopodobnie najlepiej wentylowany pól-aero kask na rynku... Oszczedzaj waty z kaskami HJC!
- Konstrukcja In-mold - In-mold to metoda polegajaca na polaczeniu EPS z zewnetrzna powloka poliweglanowa w celu uzyskania wiekszej wytrzymalosci konstrukcyjnej. Poprawia to ochrone kolarza, zapewniajac zwarta wzmocnienie i nadajac produktowi doskonale wykonczenie.
- Wewnetrzna struktura wzmacniajaca - Kaski sa wzmocnione wewnetrzna rama zintegrowana z EPS, szkieletowa rama nie tylko utrzymuje kask w jednym kawalku, ale takze sprawia, ze jest on silniejszy i bardziej odporny, aby chronic Twoja glowe w przypadku kolizji.
Rozmiary Furion
| S | M | L |
---|
Obwód glowy | 51-56cm | 55-59cm | 58-61cm |